Rawat Resdung Dengan Cuka Epal





4 Cara CUKA EPAL boleh merawat masalah resdung anda secara semulajadi :

1. CUKA EPAL menghalang jangkitan dari menjadi kronik.

Cuka epal melawan kuman, mempunyai kandungan berasid yang tinggi, dan antiseptik. Ini bermakna cuka epal boleh mengelakkan bakteria daripada terus membentuk, dan dapat mencegah anda mendapat jangkitan yang lebih serius.


2. CUKA EPAL kaya dengan vitamin dan mineral.

Cuka epal mempunyai vitamin berikut: niacin, biotin, asid folik, asid pantotenik, vitamin B1, B2, B6, dan vitamin C. Ia juga mempunyai kalsium dan magnesium. Semua ini memberikan sistem imun anda rangsangan yang diperlukan supaya anda dapat melawan jangkitan sinus anda dengan lebih baik, dan bahkan dapat membersihkan rongga sinus anda sehingga anda dapat bernafas lebih mudah.


3. Ia adalah antihistamin semula jadi.

Menghalang pengeluaran dan pembebasan histamines. Pertama, anda mungkin pernah mendengar mengenai antihistamin sebelum ini. Terdapat ubat alergi yang biasanya membantu orang berhenti membentuk lendir, dan pengambilan ubat ini cenderung menyebabkan rasa mengantuk

Histamines dikeluarkan oleh sistem imun untuk melindungi tubuh anda dari bahaya. Apabila anda mempunyai jangkitan sinus, histamines membuat lendir lebih banyak, tetapi ketidakselesaan yang anda rasakan apabila terlalu banyak juga boleh menyebabkan anda mengalami kesukaran apabila anda bernafas. Cuka epal menyimpan bakteria dari tumbuh sehingga badan anda tidak perlu menghasilkan histamine yang banyak dan ini membantu menghilangkan lendir berlebihan yang menjadikannya sukar bagi anda untuk bernafas.


4. Cuka epal boleh mengurangkan lendir

Minum CUKA EPAL membuat lendir nipis jadi rongga sinus anda akan sentiasa bersih dan kesannya anda akan rasa lega


Order Sekarang!!!





1 comment:

  1. mari gabung bersama kami di Aj0QQ*com x-)
    BONUS CASHBACK 0.3% setiap senin
    BONUS REFERAL 20% seumur hidup. ;-)

    ReplyDelete

Kategori Resdung

Resdung boleh dibahagikan kepada 2 kategori iaitu: Bermusim : Gejala bagi resdung jenis ini boleh berlaku pada musim bunga, musim panas dan ...